άποψη ότι σε αυτή την ενασχοληση βγάζουν τα περισσότερα ή όλα τα χρήματα όσοι βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδα, όπου τα ποσοστά αμοιβών είναι μεγαλύτερα.(βαφτιζονταs ''πυραμιδα'' και '' απατη'' αυτην τη κατασταση)
Αυτός είναι παράλληλα και ένας λόγος που αρκετοί συνεργάτες απογοητεύονται και εγκαταλείπουν νωρίς το δικτυακό μάρκετινγκ.
Το ερώτημα λοιπόν που καλούμαστε να απαντήσουμε είναι: Αυτοί που συνεργάστηκαν πρώτοι με μία εταιρία δικτυακού μάρκετιγκ ή αν θέλετε, αυτοί που βρίσκονται σε υψηλότερο επίπεδο, κερδίζουν πράγματι πολύ περισσότερα χρήματα από αυτούς που ασχολήθηκαν αργότερα και βρίσκονται σε χαμηλότερο επίπεδο ?
Ειλικρινά, η απάντηση είναι ΝΑΙ. Και είναι ΝΑΙ, όπως ακριβώς συμβαίνει και γενικοτερα στον κόσμο. Για παράδειγμα, στην Microsoft, τα περισσότερα χρήματα βγάζει ο Μπίλ Γκέιτς, που δημιούργησε την εταιρία κτλ.
Σε όλες τις επιχειρήσεις του κόσμου, οι Διευθυντές και τα υψηλόβαθμα στελέχη κερδίζουν περισσότερα χρήματα από όσα κερδίζουν όλα τα χαμηλόβαθμα στελέχη μαζί.
Και το ίδιο συμβαίνει σε κάθε χώρα, σε κάθε κλάδο και σε κάθε επιχείρηση σε όλο τον κόσμο: Μόνο οι λίγοι και όσοι βρίσκονται ψηλότερα κερδίζουν τα περισσότερα χρήματα.
Επομένως είναι άδικο να ισχυρίζεται οποιοσδήποτε ότι το δικτυακό μάρκετινγκ είναι απάτη, επειδή όσοι είναι σε υψηλότερο επίπεδο κερδίζουν τα περισσότερα, εφόσον το ίδιο συμβαίνει παντού.
Αυτό που μπορούμε να κάνουμε λοιπόν στο δικτυακό μάρκετινγκ,για να κερδίζουμε ΕΜΕΙΣ τα περισσότερα χρήματα, είναι να ανεβούμε επίπεδο ως συνεργάτες.
Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι ίσως η μοναδική ενασχοληση που σε αμείβει ΜΟΝΟ με βάση την παραγωγικότητά σου. Όχι με τα χρόνια προϋπηρεσίας σου, Όχι με την εμπειρία σου, Όχι με την θέση σου. Η παραγωγικότητά σου είναι αυτή που θα καθορίσει το επίπεδό σου και κατ’ επέκταση, τις αποδοχές σου.
- Υψηλή παραγωγικότητα: Μεγάλες απολαβές.
- Μέτρια παραγωγικότητα: Μέτριες απολαβές.
- Μικρή παραγωγικότητα: Μικρές απολαβές.
Υπάρχει τίποτε πιο δίκαιο από αυτό ???
Αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος κατανομής του πλούτου ώστε μία επιχείρηση να είναι βιώσιμη. Αλλά φανταστείτε τι συνέπειες θα είχε και σε όλο το οικονομικό οικοδόμημα, εάν όσοι παρήγαγαν λιγότερο είχαν και τις υψηλότερες αποδοχές. Αυτό θα οδηγούσε σε πλήρη οικονομική κατάρρευση.
Οι αποδοχές στο δικτυακό μάρκετινγκ, καθορίζονται από επίπεδα παραγωγικότητας. Αν ανέβεις στο συγκεκριμένο επίπεδο με την παραγωγικότητά σου, θα πληρωθείς όσο ακριβώς πληρώνει το συγκεκριμένο επίπεδο. Και καμία εταιρία δικτυακού μάρκετιγκ δεν απαγόρευσε ποτέ σε κανέναν να ανέβει επίπεδο. Ο δρόμος είναι ανοιχτός σε όλους.
Αντίθετα με τις επιχειρήσεις δικτυακού μάρκετινγκ, στους συμβατούς τύπους επιχειρήσεων, ο αριθμός και το είδος των θέσεων που μπορεί να καταλάβει κάποιος είναι περιορισμένος. Για παράδειγμα, στη ΔΕΗ, υπάρχουν μόνο 10 διευθυντικές θέσεις σε 10 τμήματα αντίστοιχα. Από αυτές τις θέσεις ανοίγει ίσως μόνο μία το χρόνο.
Είναι πολύ συχνό μάλιστα το φαινόμενο σε μία εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, άνθρωποι που βρίσκονται σε χαμηλό επίπεδο αμοιβών, επειδή ξεκίνησαν μεταγενέστερα από άλλους, να εξελίσσονται τόσο γρήγορα, ώστε να ξεπερνούν ανθρώπους που συνεργάζονται πολλά χρόνια πριν από αυτούς και να έχουν εντέλει μεγαλύτερες αποδοχές από αυτούς.